Saturday, July 19, 2008

hiLaNg LaGiii

salam semua...

aku tengah serabut gila+sedih nie..mane tak nyer hari jumaat minggu lepas Handset aku hilang sampai sekarang tak jumpa...habis semua nombor hilang...nak mengeluh tak elok..tapi sedihlaa... barang kesayangan aku hilangggg..

aku baru nak seronok2 pasal dapat gak keputusan perpindahan..lama gak menunggu...finally ade gak la keputusannya...aku harapkan dapatlah bahagian yang hepi macam bahagian Hub Halal nie...dah la sedih pasal nak tinggalkn kengkawan kat cinie....tup2 HP lak hilang...TOLONG LAAAAA........serabut giler nie....aku dah macam mati bini dah nie...no hp semua kawan2 ngan family lesap..xde backup lak tue....nasib laa ade seteng2 no aku hafal...

kepada kengkawan sudi2kanlah send kn no hp kt no lame aku k...

No comments:

Post a Comment