Monday, July 14, 2008

AIR TAKDE!!!!!

Salam..Geramnyer rase di hati nie...Mane taknye..Bangun je awal pagi air takde..mau tak hangin satu badan..dah laa keje..air takde..nak solat lagi..ape lagi, dengan sepantas kilat nyer aku ngan housemate aku pon bedesup ke office..buat ape?tak taw ke?mandi kat office daa...mcm nepal jew...tapi yang penting aku dapat gak mandi..huhu..tapi xlaa selesa macam mandi kat umah..bley laa...tu pun nasib ade tandas untuk OKU...pe lagi guna laa kemudahan yang ade..ekeke..borink lak sampai opis awal2..aku pn bkak laa blog..nak sarap early sgt..so bkak blog pak nil..em.. bes..macam2 gambo ade kat sane..tp yang penting paknil selamat sampai ke tanah air..Alhamdulillah...kalo korunk nk taw gi laa ke link aku..ade alamat blog Paknil..sebenarnyer hati aku tak tenteram lagi nie...yelaa badan kat opis..fikiran kat umah...harap2 ade laa air tue nanti..
em rase nyer sampai sini laa dlu yerr...jumpe laie...
salam dari....Abe Mus

1 comment:

  1. iskkk...iskk....

    kesiaN dia...sampai mandi kat ofis...
    caMnolaH tu...tak patuT betuL...
    so, kenalaH beli tonG besaR ker buat simpaN air eh...in case, takde air lagie kan...

    akak taHu camner rasa tak Tenteram bilE air takDe...daHlah duduk rumaH yg bertaNgga, mmg periT dik...

    hehehe...

    ReplyDelete