Tuesday, October 9, 2007

wahhh dah nak ghayerrr dah!!!!

salam smua...em nmpaknyer tinggal lagi beberapa hari kita akan menyambut bulan syawal..almaklumlah sebut jer bulan syawal ni mesti smua dah prepair nk smbut rayerrkan?? papepn yg korunk wat pastikan ia tidak membazir taw..tp ada juga yang mnyamut raya dgn perasaan hiba kerana kehilangan orang yang tersayang..so ak harap tabahlah menghadapi dugaan hidup..bkn ape kita akhirnya akan kembali juga menghadap yang ESA..yela kita ni kan hanya dipinjamkan wat sementara je kat dunia ni..yang pasti akhirat lah tempat kita yang akan kekal abadi..em dikesempatan ini ak nk ucapkan " SeLAMat hARI RaYA " MaAf ZaHIr & bAtiN..kalo ader yang rajin tu datanglah bertandang ke rumah aku k..finally smpai kt sini lah dulu yurk..kita jmpa kt laen warkah lak...SaLAm...

1 comment:

  1. selamt hari raya jugak walaupu dah terlambat nak ucap!!!

    ReplyDelete